Det var den tallriken det

Jag fick ett litet ryck förut och spolade av hela badrumsgolvet :P Haha, så nu går det inte att hitta en dammtuss där inne :P

Har också diskat ett antal gånger. Känns som att allt tar sån tid när man måste vänta på att disken ska torka innan man kan börja med nästa lass.. Det går ju iofs att torka disken för hand men så roligt är det inte så det skippar jag ;) Har också råkat kasta sönder en tallrik mitt i diskandet, klantigt! Men det är sånt som händer.

Nu håller jag på och laddar ner en testversion av Microsoft Office eftersom mitt gick ut. Måste använda word för att kunna göra mina uppgifter så det är lika bra att få det gjort :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0