Det sticks!

Morrn! Är uppe med tuppen, precis som vanligt! Har käkat lite frulle precis :)

Igår skulle Kristian repa vid 17.30 så jag körde honom till Balsta och sen for jag till mamma. Vi åt lite mat där och pappa kom också dit. Vid 20.30 hade jag tröttnat så då skulle jag åka hem. Skjutsade hem pappa först och precis då ringde Kristian och sa att de var färdiga så jag hämtade honom och sen åkte vi hem :) Somnade ganska snabbt!

Natten har känts som en hel evighet, har vaknat hela tiden och trott att det är dags att gå upp men icke :) Behöver förresten inte gå upp och kissa på nätterna längre :O Jättekonstigt men jag ska väl vara glad sålänge det varar :P Jag "tömmer" allt innan jag somnar och sen kissar jag när jag vaknar men ingenting där emellan :) Nice!

Idag skulle jag och Emma åka och handla vid 09.00 cirkus. Men det är ju Emma vi pratar om och den damen är ingen höjdare på att passa tider ;) Men vi får se! På eftermiddagen har jag bestämmt mig för att jag SKA dammsuga, skura, diska och tvätta lite.

Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0