Det bidde ingen Emma...

Emma skulle jobba så det blev inget idag. Hon slutade runt 15.00 och då har jag lite att pyssla med. Men jag ser nog kvinnan en annan dag :) För en timma sedan hade jag så långtråkigt att jag ringde och terroriserade Kristian :P Men jag antar att han har annat för sig på jobbet än att underhålla mig :P

Jag har iallafall vikt tvätt, slängt igång en ny maskin tvätt, diskat, sköljt igenom kaffebryggaren och snart ska jag sätta igång med dammsugaren :P Tänkte att jag iallafall kan ha lite hänsyn till grannarna :)



Kommentarer
Postat av: Emelie 17 år & väntar bebis 28 mars

Hihi tack!



Ja, det är ju så sött med krulligt hår :D

2010-03-23 @ 11:45:35
URL: http://emeliieanderssson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ja det går ju segare o segare i slutet xD



Jadu, jag tycker det är jobbigt nu :( Har ont varje dag men inget händer, vill ha Jätteont så man kan få föda istället :D haha.

Hur mår du då? :P

2010-03-23 @ 14:04:33
URL: http://alexxlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0