Det är underligt hur mycket man kan blogga på en dag..

Jag förstår inte hur jag kan blogga så mycket.. Skriver absolut ingenting vettigt heller :P Men jag tvingar ingen att läsa :) Det är ganska skönt att skriva av sig bara, och dessutom är det kul att gå tillbaka och läsa om graviditeten när bebisen blir lite äldre :)

Det blev inte av att baka, fanns inget smör :/ Istället rev jag fram alla bebiskläder och slängde in dem i tvättmaskinen :P Har hört att kläderna bör tvättas 2-3 gånger innan bebisen har de på sig pga av alla gifter som finns i kläderna.. Vet inte vad som stämmer men jag tvättar de nu iallafall och kanske en gång till sen närmare förlossningen. Jag tyckte det såg ut att vara MASSOR av kläder men när jag börjar räkna upp allt så är det inte så mycket.. Har både kläder i strl 50, 56 och 62 så det kanske är därför det ser så mycket ut. Mest är det i 56 men har köpt lite i 50 också om bebben är liten och lite i 62 om den är stor och växer ur 56 fort..

Oj nu blev det ett längre inlägg än planerat. Skriver nog ingenting mer idag, ha en trevlig kväll och sov gott ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0