Den där tvättstugan!!

Jag var ute en sväng förut och skulle gå till den där matt tvättstugan som jag tjatar om jämt MEN JAG HITTAR DEN INTE! Jag håller på att bli tokig för det är inte första gången jag letar. Hittade en tvättstuga men den såg precis ut som en vanlig tvättstuga och dessutom kom jag inte in där med mina nycklar :/ Så jag bestämde mig för att ta en liten promenad istället. Blev ingen lång sträcka för mina fötter går nästan sönder om jag går för länge men 20 minuter var jag väl ute iallafall, man får vara glad för det lilla :)

Nu har jag precis tryckt i mig lite korv och makaroner. Mådde så gräsligt illa förut och ofta brukar det gå över när jag äter något och det verkar ha funkat även denna gång :)

Jennifer kommer hit senare idag så ikväll blir det nog bara mys framför Let's Dance och Solsidan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0