Barnmorskan

Nu är jag precis hemkommen!

SF måttet låg på 27 cm, bra tydligen :P Enligt kurvan. Blodtrycket var också bra, kommer inte ihåg vad det var men det är väl inte så viktigt. Bebisens hjärtljud låg på 142, bra även det. Det som inte var bra var att det fann äggvita i mitt urin. Hon sa att det kunde vara för att det var så lite urin i muggen men vi skulle hålla lite utkik. Men det var nog ingen större fara eftersom blodtrycket var bra :) Ska dit om exakt en månad igen, 16/4.

Nu ska jag sätta mig och göra mina AF uppgifter en stund och sedan har jag lite planer för dagen :)


Kommentarer
Postat av: BÖGJÄVEL

Tack så mycket för din röst, om du vill se vem som vann så kan du kolla om några minuter, håller på att räknar rösterna nu! :)

2010-03-16 @ 12:10:09
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/
Postat av: Emelie Andersson

Inte bra med äggvita i urinen :/ Men det är säkert bra ändå :)

Konstigt att du fick gå dit så sent nästa gång och att dom inte har bättre uppsikt.

Min mamma fick havandeskapsförgiftning med mig i samma vecka som dig. Och dom fick ta ut mig med kjejsarsnitt i vecka 31.

Men ha uppsikt på plötsliga svullnader, huvudvärk och flimmer för ögonen :)

2010-03-16 @ 16:34:10
URL: http://emeliieanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0