Att köra en byrå

Cattis skickade ett sms förut och frågade om jag kände mig manad att köra en byrå från henne och Sarah till Sarahs mamma. Jo visst kände jag mig manad till det! Så jag for dit och vad säger människorna när jag kommer dit? Jo de säger "godmorgon"!! Klockan var ju för fasen 13.00! Nej, jag får ta och lära dem ett och annat..

Cattis och Sarah släpade ut byrån till bilen och efter mycket om och men fick vi in den, dock var fönsterrutan nere och min sikt bakåt var inget vidare men så kan det vara. Jag och Cattis körde den till Sarahs mamma och de släpade upp den till henne :) Sen väntade vi på att Sarahs lillebror skulle komma hem för han skulle åka med oss tillbaka. Frågvis liten kille det där :P Höhö!

Kom hem för en stund sen och har tagit mig en dusch för jag blev så svettig. Av vad vet jag inte för jag har inte burit :P Haha, jag blev väl svettig av att kolla på ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0