Åhh vad trist

Nu har min man åkt till Balsta för att repa idag igen.. Det är så gräsligt tråkigt att vara hemma hela dagarna och inte ha något att göra och sen sitta hemma på kvällen också.. Hemma gör jag det mesta som går att göra, städar, diskar, tvättar, lagar mat mm. En riktig liten hemmafru ;) Kan inte ta mig ut på några längre promenader heller för då går fötterna sönder.. Sammandragningar har jag också, inget vidare.. Men nu ska jag sluta gnälla, det finns de som har det värre :)

Imorgon har jag iallafall lite planer så det känns trevligt. Ska gå och kika nu om vi har några ingredienser hemma så jag kan baka något ;)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Tråkigt att behöva sitta hemma själv =o/

Bara att komma över hit nångång när han är iväg o repar.. du är alltid välkommen =o)

kram

2010-03-31 @ 18:32:03
URL: http://camillaklassons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0