Torsdag

Godmorgon :)

Igår åkte vi hemifrån vid 17.00. Jag körde ner Kristian och hans jobbarkompis till Time Out. Efter det åkte jag till mamma en stund. Vid 19.00 var jag nere på stan och då gick jag och massa flickor till Grappa. Pizza blev det ;) De har för rackarns goda pizzor där! Pratade lite skit och det var väldigt kul att träffa alla, det var inte igår :) Karro kom också förbi med fina blommor och en chokladask, tack! :)

Vid 21.00 skulle de andra ut så jag gick till Royal Oak där Kristian satt och sen bar det av hemåt. Var hemma vid 22.00 och då somnade jag ganska snabbt :)

Imorse var jag trött och hade ångest när jag vaknade! Drömde att jag skulle jobba och det kände jag inte alls för när jag vaknade men sen kom jag på att det bara var en dröm :) Körde Kristian till jobbet och snart ska jag stoppa något i magen!



Blommorna från Karro :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0