Tisdag

Hej hallå!

Inatt har vi sovit helt ok.. Jag somnade redan vid 20.00 igår men det får man göra när man springer uppe på nätterna :) Gina har vaknat nästan en gång i timman för mat. Jag vaknade till under natten och frös så jag skakade.. Blev rädd att det är mjölkstockning på G eftersom jag har knölar i tuttarna, så jag hämtade Gina så hon fick tömma tuttarna lite och då blev det bättre :) Vi gick upp och bytte blöja vid 07.00 imorse och då ville hon inte somna om så vi la oss i sängen och gosade alla tre :)

Vid 10.30 hade vi tid på bb igen för vägning. Gina och jag åkte hemifrån straxt innan 10.00 så vi var framme på bb ca 10.20. Vid 11.00 hade fortfarande ingen kommit och hämtat oss så jag gick och frågade om de hade glömt bort oss.. Tydligen var de försenade :/ 11.30 fick vi äntligen komma in! Gina vägde 3510 nu så hon har gått upp :) Barnmorskan sa att det var ovanligt att de går upp så fort men det var ju bra iallafall!

Nu är vi hemma och har precis lunchat. Tror vi ska ut till stugan om en stund, vore skönt att komma ut lite :)


Kommentarer
Postat av: Jessica Flodén

Åhh va mysigt.. nu är jag helt fast i din blogg att få läsa allt om ditt liv med lilla Gina!! =D

2010-06-15 @ 14:37:29
Postat av: cattis

sandra, kan du ringa mig när du har någon paus ;) måste prata med dig. puss <3 <3 <3

2010-06-15 @ 23:54:18
URL: http://bhuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0