Sjukhusvistelse

Dagen blev inte riktigt som planerat.. Började med att åka till barnmorskan vid 10.00. Där klämmde hon på magen och allt var som vanligt. Sen var blodtrycket väldigt högt så hon gjorde om det några gånger och tillslut bad hon mig lämna ett urinprov. Det var 2+ protein i urinen så då skickade de mig till förlossningen.

Kom dit och fick ligga med ctg i över en halvtimma.. Sen kom en läkare och klämmde lite och sen gjorde de ultraljud och kollade moderkaka och navelsträng.. Allt var frid och fröjd och där var det inget fel på blodtrycket. 12.30 skickade de hem mig. Fick tid tillbaka både på måndag och tisdag för återkontroll och så skulle jag höra av mig om jag började må dåligt..

Då åkte jag och hämtade Kristian som skulle till studion och jag åkte till mormors land. Sen bar det av till mamma och här är jag nu. Har precis sovit en stund och nu ska jag fika :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0