Personnummer

Igår fick vi hem papper med Ginas personnummer :) Nu sitter jag och ska fylla i hennes namn så allt blir rätt :) Vore ju dumt om jag skrev fel namn, haha! Men det ska jag låta bli!

Lillskruttan har precis ätit.. som vanligt! Hon har varit jättesnuttig hela natten och nu på förmiddagen och nappen verkar inte duga. Lite halvsegt att slänga fram tuttarna såfort hon är lite gnällig..

Jag har haft frossa i flera nätter nu! Vet inte var den kommer ifrån men jag har haft så sen vi kom hem från bb.. mjölkstockning är det inte heller, bara extrem frossa som går över lika fort igen. Knepigt.. Aja!

Idag ska vi med mamma till McDonalds och Statoil :) Efter det bär det av till Jysk så jag kan hämta vårt andra nattduksbord, det fanns bara ett hemma häromdagen när vi handlade. Mer än så händer nog inte idag, skulle behöva sova lite för jag har ständig huvudvärk men det får man väl göra i graven :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0