Midsommar

Blev inget skrivande igår, min dag var lite för hektisk för att hinna med bloggen :P

Vi vaknade iallafall 05.00.. Suck! Då var lilltjejen pigg och ville absolut inte sova så vi låg i stora sängen och gosade fram till 07.30.

På förmiddagen var vi på stan och köpte present till Jennifer och Kristians farfar och så köpte jag lite kläder, det behövs :P När vi kom hem igen gjorde vi oss alla iordning och sen bar det av till Klippbergen där vi grillade och åt hela kvällen :) Det var trevligt men tråkigt nog var jag så trött att jag blev en zombie mot kvällen.. Men så får det vara när man har bebis i huset :) Vid 22.00 åkte vi hem och jag somnade nästan direkt!

Idag har jag bestämt mig för en slödag :) Kan vara skönt ibland.

Har inget mer att säga, hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0