Måndag

Godmorgon! Börjar med att tacka för alla gratulationer :) Jag blir så glad! :D

Igår kväll var Ginas farmor, farfar, fastrar och en av kusinerna här och hälsade på :) Hon fick massor av fina kläder, sängkläder, en badcape, en nalle, en filt, nappar och blöjor. Tack för allt, det är sånt som går åt :) Vi fick också låna en babysitter och en amningskudde, helt perfekt! Gina blev en liten vandringspokal som alla ville hålla i och hon verkade ganska nöjd med att umgås med släkten :)

Natten har varit toppen! Hon gnyr lite varannan timma så då får hon lite tutte :P Och så äter hon i tio minuter innan hon somnar om och vi kan lägga tillbaka henne i sin egen säng. Hoppas att det fortsätter såhär för det funkar alldeles perfekt :)

Vi vaknade vid 07.30 idag. Då fick Gina mat och sen somnade hon igen. Vi åt lite frukost och jag ska väl duscha och fixa mig om en stund. Planerna idag är att gå till försäkringskassan och pyssla lite. Måste också till apoteket och köpa en bröstpump så jag inte får mjölkstockning :O

Nu låter vår lilla prinsessa igen så hon ska få lite käk :)





Kommentarer
Postat av: Jessica Flodén

Guuuud va glad jag är för din skull.. hon är ju otroligt fin... All lycka till dig stumpan!! <3

2010-06-14 @ 15:30:55
Postat av: Anonym

Hur sööt som helst :) <3

//Fluff

2010-06-15 @ 01:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0