Kväller

Nu har vi varit iväg hos mamma och vattnat hennes blommor. Gick bra.. tror jag, hoppas jag inte dränkte dem bara :P Höhö!

När vi kom hem tog Gina en dusch med mig, hon verkade tycka det var mysigt :) Just nu är jag så trött att jag skulle kunna svimma!!!

Någon kommenterade om att ligga ner och amma på nätterna och det har jag testat men hon får inte riktigt tag då och så tappar hon greppet hela tiden så jag måste sitta upp för att hon ska få i sig :/

Nu ska vi gå till sängen! Natti


Kommentarer
Postat av: camilla

men har du ingen amningskudde? det brukar ju vara bra att ha har jag hört andra säga =o)

2010-06-30 @ 21:39:26
URL: http://camillaklassons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0