Krångelnatt

Halloj!

Kan börja med att berätta om gårdagen. Vi tog oss en promenad till stugan, dock gick vi vilse bland alla hus så promenaden blev extra lång.. När vi väl var framme grillade vi lite hamburgare och runt 15.00 gick vi hem igen.

Vid 16.00 kom Cattis och hälsade på :) Vi myste med Gina, drack kaffe och pratade, trevligt att bli lite uppdaterad om vad som händer i världen :P När hon hade gått åkte Kristian till västerås så jag och Gina blev själva.. Hon har krånglat precis hela natten så jag har inte fått många timmars sömn. Nu sover hon äntligen men jag kan inte somna även fast jag skulle behöva.

Kristian är i västerås nu också så jag ska lägga mig i sängen och glo på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0