En mammadag

Hejhå!

Mamma kom och hämtade oss straxt innan 13.30. Då begav vi oss till McDonalds och Statoil. Handlade det vi skulle ha och sen for vi till Jysk och hämtade vårt andra nattduksbord. Efter det skulle mamma till pingstkyrkans loppis :P Gina och jag väntade i bilen, det där med loppisar är ingenting för mig :P När mamma var färdig åkte vi till babyproffsen och köpte solskydd till bilen och en spegel så man ser lillsnuttan när vi åker bil eftersom hon sitter i baksätet :)

När allt detta var uträttat bar det av hem till mor. Där drack vi kaffe och sen kom Kristian och hämtade oss efter jobbet :) Nu har vi ätit lite mat och jag ska ta mig en dusch! Imorgon skriver jag nog ingenting på förmiddagen för vi ska ut till morfar och mormors stuga och glassa lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0