Dunderförkylning

Godmorgon.. eller svettig morgon måste jag säga.

Natten har varit alldeles gräslig. Fick ont i halsen igår men det brukar jag få ibland så det är ingenting mer med det men igår kväll började det göra ännu ondare och nu är snorandet igång också.. Har vaknat miljoner gånger inatt och vid 04.00 bestämde jag mig för att gå upp, det gick inte att somna om.

Har glott på tv och vid 07.00 lyckades jag somna en timma. När jag vaknade rann det svett om hela mig och sängen var alldeles blöt, äckligt. Så nu hoppas jag verkligen inte att det kommer någon bebis förrän jag är frisk för jag orkar inte just nu.. Men kommer den så kommer den :P

Kommer leva på glass idag för det slinker iallafall ner lätt, känns som en taggtråd har bosatt sig i min hals!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0