BVC

Blev inget inlägg igår, hade helt enkelt inte tid :)

Vi började iallafall dagen med att knata iväg till BVC till klockan 10.00. Gina väger nu 3500 och har gått upp 290 gram sen i tisdags, inte dåligt :P 53,5 lång är hon så det går frammåt :)

När vi var klara där gick vi till stan och mötte min pappa. Vi gick runt på stan en stund och sen mötte vi mamma och Daniella och så bjöd pappa på lunch på Åhléns :)

Vid 13.00 gick jag hemåt igen och då satte jag mig på en bänk så Gina fick käka lite och vid 14.00 gick vi till Slagsta glass och mötte Emma. Vi åt glass och vi fick ett gips set av henne så vi kan göra avtryck av Ginas hand och fot. Toppenkul :) Kom inte hem förrän 16.30 och då blev det mat och mys :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0