Bvc

Idag var vi på bvc igen :) Det är riktigt skönt att ta en promenad dit! Nu väger lillskruttan 4140 och är 54,5 lång! Sist vägde hon 3800 så det är perfekt :) Skönt att tuttarna gör nytta iallafall :P

Det gick inget vidare med ersättningen igår, hon åt bra men det tog ändå bara två timmar innan hon ville ha mat nästa gång. Vet inte hur jag ska göra för att få sova.. Jag pratade iallafall om amningen på bvc. Min rygg är totalpaj nu när jag ammar så hon tyckte jag skulle fundera på om jag ville fortsätta amma eller om jag ska börja med ersättning istället. Vi får se hur det blir med sen saken.

Ikväll ska jag iväg till mamma och vattna hennes blommor, det blev inget av med det på dagen. Mer än så händer nog inte.


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du testat att ligga ner o amma? då får du vila ryggen o kan halvsova medans lill tösen äter.

2010-06-30 @ 20:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0