Bilder

Nu har vi äntligen fått komma hem :) Känns bra och Gina verkar trivas! Hon har ganska nyligen fått sitt första bad och nu sover hon i sin säng. Hon är jätteduktig på att sova i sin egen säng så jag håller tummarna för att det håller i sig!

Mamma, pappa och Daniella var här för en stund sen. Gina fick lite kläder och en sängmobil :) Tack!

Lite bilder kommer här!


Jag med lustgas


Ute med gåbordet :P


Nyfödd Gina och trött mamma :)


Lilla Gina med dropp


Såhär sött sover hon i sin säng just nu :)


Kommentarer
Postat av: josephine

åh, vilka fina kort. vad kul att se :)Du får höra av dig när ni har tid att ses vor så roligt att träffa er nu efter =D Hoppas att ni alla mår bra nu också :)

2010-06-13 @ 18:03:06
Postat av: Bea wiggosmamma

NEEEEEEEEE GUMMAN, GRATTIS! :D

2010-06-13 @ 18:16:14
URL: http://beapettersson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

grattis till er! hon är jättefin! :D

2010-06-13 @ 21:14:29
Postat av: cattis

Så glad för eran skull Sandra=) hoppas att allt är bra med er, du får höra av dig snart. Min mobil har spunk och kan inte skicka sms/ringa dig =( PUSS gumman<3

2010-06-14 @ 03:45:41
URL: http://bhuppochner.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh, vilken liten söt tös ni har fått ! Jätte kul och se bilder. Hoppas allt är bra med er! Gratulerer och lycka till i framtiden :)

2010-06-14 @ 17:44:54
URL: http://anna016.blogg.se/
Postat av: jennifer mikkelsen

Haha, du får det att låta så enkelt, typ: "först tog jag lite lustgas, sen var jag uppe och gick lite sen ploppade den här underbara varelsen ut helt plötsligt." Hoppas allt gick lika bra som det låter, och grattis igen för hundraelfte gången. :)

2010-06-18 @ 11:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0