Tisdag

Igår kväll gick vi till Kristians kompis och satt där ett tag. Karlarna drack lite öl och det pratades en hel del :) Vid 23.30 gick vi hemåt. Då matade jag Gina och sen somnade vi :)

Imorse skulle jag vara hos tandläkaren 08.45 för jag misstänkte att jag hade fått hål i tanden. Dock somnade jag om när klockan ringde 07.30 men som tur var vaknade jag till igen 08.00 så det blev en stressdusch, en ordentlig tandborstning och sen bar det iväg Tur att Kristian var hemma med Gina annars hade vi aldrig hunnit :P. Tänderna var det inget fel på men tandköttet var inflammerat efter graviditeten så jag fick en ny tid så ska de gå igenom tandtrådar och massa annat med mig :)

När jag kom hem åt vi lite frukost och sen åkte vi till västerås där Kristian köpte något svindyrt musikprogram.. Han är som ett litet barn när han grejar med sin musik ;)

Nu ska jag göra mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0