Tisdag

Vi kom inte iväg till mamma förrän runt 19.00 igår. Pappa kom och hämtade oss för Kristian behövde vår bil och gud vad skönt det var med AC!

Hos mamma fikade vi och gullade med Gina och sen körde pappa hem oss straxt efter 21.00. När vi kom hem badade jag Gina och sen fick hon mat. När jag hade lagt henne duschade jag och sen blev det sängen.

Idag vaknade Gina 06.00 och ville ha mat. Sen ville hon inte somna om så vi gick till vardagsrummet och la oss på ett täcke på golvet :) Hon fick ligga naken och lufta sig och nu har hon somnat. Gullunge! Idag vet jag inte vad vi ska göra. Det blir nog en slödag som igår, vi orkar inte göra så mycket i värmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0