Snorigt

Halloj!

Igår var vi vid stugan några timmar :) Klockan 14.00 åkte jag och Gina till bvc för vägning och mätning. Hon väger nu 4960 och är 57,5 lång! Stora tjejen ;) Tur att hon växer bra :)

När vi var klara hämtade vi Kristian och sen åkte vi och handlade lite. Hemma grillade vi kyckling och myste hela kvällen :)

Idag ska vi också till stugan vid 12.00. Mer vet jag inte vad som händer :)

Vår lilltös är snorig i sin lilla näsa. Värst är det på nätterna och hon pustar, stönar, stånkar och snorar i sängen. Vid 04.00 lät hon så mycket så jag tog upp henne och gav henne näsdroppar och så använde jag nässugen och rensade näsan lite. Då blev det bättre och hon somnade direkt i min famn så hon fick sova i vår säng brevid mig.

Nu ska vi fixa oss lite :) Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0