Onsdag

Godmorgon!

Igår vid 16.30 tog jag och Gina en sväng till stan och träffade Linn och Emma. De ville äta så vi gick till Ming palace. Vi satt där ett tag och sen åkte vi hemåt :)

Hemma glodde vi på film och sen somnade jag :P

Idag ska vi hälsa på Kristians farfar en sväng. Efter det ska vi köpa några fler nappflaskor och sen bär det av till mamma där vi ska lämna Gina. Jag, Jennifer och Kristian ska nämligen till stockholm och se på nya Shrek i 3D så Gina får vara med morfar och mormor :)

Nu är min lilla tös hungrig så jag ska fixa mat åt henne :) Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Kul för Gina att vara med morfar o mormor =o) ska hon sova där?

Ammar du inte längre?

2010-07-07 @ 09:52:23
URL: http://camillaklassons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0