Onsdag

Hej hopp! Blev inga bilder igår som jag sa, sorry för det! Får se om jag kan få arslet ur vagnen och fixa det idag.. lovar inget!


Idag har vi inte hunnit göra så mycket, Gina och jag har gosat i sängen hela förmiddagen och nu sitter jag och ska kika efter lite kläder :) Alltid lika roligt ;) Båda jag och Gina behöver lite nytt, hon växer ju så det knakar :)


Imorgon ville mamma, pappa och Daniella låna Gina så jag ska dit med henne på förmiddagen och sen blir hon kvar där ända till på fredag :P Jag kommer sakna min lilla tös men hon får det bra med sin morfar, mormor och moster :) Får se om jag och Kristian hittar på något när vi är barnlediga eller om vi bara stannar hemma och njuter av lugnet, det visar sig :) Ellos nästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0