Nu är vi hemma

Vi har haft en toppen resa! Båtturerna var aningen sega men det var skönt att vi hade hytt iallafall :)


Vi kom till hotellet i fredags kväll. Vi packade upp lite och somnade ganska snabbt. På lördagen gick vi upp skapligt och begav oss till Tammerfors. Det var cirka två timmar bilresa dit. Där hämtade vi upp Jennifer och sen åkte vi till stan där och glodde lite. Efter det åkte vi till ett nöjesfält som heter Särkänniemi. Det var mysigt där och Jennifer och jag åkte lite karuseller :)


När vi hade varit där några timmar åkte vi och kikade där Kristian hade bott som barn. Kul att kika :)


På kvällen åkte vi tillbaka till hotellet. Söndagmorgon gick vi upp tidigt och packade lite och sen åkte vi till båten. Vi sov en stund och sen gick vi upp och åt lunch. Resten av resan satt vi mest och glodde :P Gina var snäll hela resan :) Mammas lilla gullefjun!


Det här var lite kort berättat men jag orkar inte skriva mer :P Lägger nog upp bilder under dagen eller imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-07-26 @ 10:00:58
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0