Finland, here we come!

Morrn!

Har sovit illa inatt, antagligen för att man vet att man ska upp tidigt och åka iväg.. Någon som har sovit sämre än mig är min man, han har sprungit uppe hela natten :P Tur att vi har hytt på båten så man kan ta igen sig några timmar :)


Igår städade jag lite här hemma, tänkte att det kunde vara skönt om det var lite snyggt när man kom hem. Hade också besök en sväng av mamma, pappa och Daniella :) Dock gick största delen av min dag åt att springa på toa :/ Var riktigt kass i magen.. men så kan det vara, nu mår jag iallafall bra igen :)


Blir nog dåligt med inlägg i helgen men jag skriver på måndag igen :) Ha en bra helg!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar inte :)

2010-07-23 @ 04:57:53
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0