Barnfritt

Hallå i ösregnet!

Imorse när vi hade vaknat fixade vi alla iordning oss och sen åkte vi till mamma och lämnade Gina. Kändes lite konstigt men hon får det bra med sin mormor och moster :)


Jag och Kristian åkte vidare till tuna park. Jag köpte kläder åt Gina, ett par pumps åt mig, två par strumpbyxor och en morgonrock/badrock :) Kristian passade på att införskaffa sig en skiva.


Efter det åkte vi till Coop bygg och köpte lite borrar. Kristian köpte brädor och lite annat till sin studio, han ska nämligen bygga en etagesäng och ha studion under den.. lite svårt att beskriva men det kanske kommer ett foto när allt är färdigt :)


Ikväll ska vi nog grilla och dricka lite vin och bara mysa tror jag, man behöver sånt ibland :) Mamma kommer med Gina runt lunch imorgon så då får jag pussa på min lilla tös igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0