Ultraljud :)

Ultraljudet igår gick bra. Allt såg bra ut på lilla bebben och barnmorskan mätte ben och mage och lite grejor. Hon förklarade för oss vad allting var men jag tyckte mest att det såg ut som lite trassel i magen :P Haha men på vissa bilder ser man vad det är :)


Fråga mig inte vad det är för det vet jag inte :) Tror iallafall att det som är "vikt" på högra sidan är ett ben :)


Här är huvudet till vänster och så är det ryggraden som syns.

Huvudet längst till vänster på bilden och så ryggraden. Under ryggraden är en liten mörk fläck, det är hjärtat :)


Vet inte vad det här är heller :) Men jag tror att huvudet är vänt mot "kameran".


Kommentarer
Postat av: camilla

Aw va roligt o se :D

2010-01-09 @ 19:24:35
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0