Tuna park

Har varit på tuna park med min syster idag :) Kollade in pappas nya lägenhet när jag hämtade henne :) Han flyttade dit idag så i samma veva kom han hit med den andra soffan. Lägenheten var fin och det finns bubbelbad i den ;)

Vi for iväg och jag köpte en klänning/tunika, två Opeth skivor till baby och en ny foundation eftersom min är slut :) Köpte också lite paket till Ingeborg som fyller tre år idag ;) Hon fick en pingvinleksak och nån hundgodis. Vi åkte och "firade" henne hos mamma :P Drack kaffe och glodde lite. Efter det åkte vi till gamla lägenheten på fristadstorget och hämtade lite saker. Sen köpte vi lite mat till pappa eftersom han inte hade något och jag skjutsade hem Daniella sen :) Har ganska nyligen kommit hem och nu ska jag mysa i sängen med baby medans hans pappa tapetserar :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0