Tisdag

Usch ja! Idag vaknade jag 08.30. Har sovit i nästan tolv timmar men jag känner att det inte skulle skada med några timmar till, jobbigt att vara så trött hela tiden. Menmen.. Har vikt lite tvätt, duschat och ätit frukost så jag ska snart fixa mig och sen ska mor och jag åka och kolla på tv åt henne eftersom pappa får den andra. Vet inte vad som händer resten av dagen, tänkte iallafall dammsuga för det ser gräsligt ut på golven. Pappa frågade förut om vi hade tid att gå till grappa och äta med dem ikväll eftersom han fyller år imorgon, så vi får se om Kristian måste jobba över eller inte. Vore tråkigt om han måste det men det kan ju inte jag styra, sånt är livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0