Städat!

Vet inte hur många som orkade läsa mitt senaste inlägg för det blev ganska långt.. menmen :)

Idag åkte jag och skjutsade min syster till vilstabacken men hennes kompis buss var försenad så vi åkte till Hållsta och plockade upp henne. Tillbaka till vilsta och sen åkte jag me ilfart till jobbcoachen. Vi hade bara lite avstämning och sen gick jag. Åkte och hämtade upp Camilla och Alexander och vi begav oss till ÖB och köpte en massa städsaker och lite godis ;)

Vår färd fortsatte mot Odengatan och där städade vi för fullt. Camilla städade ur lite köksskåp och jag tvättade fönstrena och pysslade i badrummet. Finns fortfarande MASSOR att göra men det är skönt att det är lite mindre att göra iallafall :) Tack för hjälpen Camilla! Jag skjutsade hem dem till tre och då hämtade jag mor för hon behövde bilen och så fick jag skjuts hem :) Har precis duschat.

Jag tänkte fortsätta min städning imorgon men då börjar jag nog lite tidigare så man hinner med lite innan ultraljudet som är klockan tre :)

Nu ska jag vänta på att min älskade man kommer hem så jag får ge honom lite kärlek :) Det tycker jag om, han är bäst :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Så lite så.. Klart att man hjälper till =o)

Du kan ju höra av dig imorgon när ni varit på ultraljudet o säga hur det gick.. vad spännande =o)

2010-01-07 @ 21:41:48
URL: http://camillaklassons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0