Söndag

Vaknade runt 08.00 idag. Har glott lite på greys anatomy, ätit frulle och duschat :) Finnarna är igång med tapetseringen som vanligt och jag har precis slängt igång både tvättmaskin och diskmaskin för att försöka få lite ordning här hemma :)

Igår bäställde jag de första bebiskläderna :D Hihi! Kände att det börjar bli dags snart för i slutet av graviditeten är det inte säkert att jag orkar handla så mycket och dessutom blir det svindyrt om vi ska köpa allt samtidigt.. Jag går ju ändå in i vecka 22 imorgon så det börjar nog bli dags nu! Det var också ganska billigt så jag passade på :) Köpte 3 bodys, 2 par byxor, 3 par strumpor, 2 tröjor, 1 mössa och 1 par "tofflor" :) Handlade från internet så jag lägger ut allt på bild när jag får hem det :) Köpte lite i strl 50 och resten i 56, man vet ju inte hur stor bebben är och köper jag allt i 50 så finns ju risken att det är för smått men köper jag bara 56 så kan det ju vara för stort i början så jag varierade lite :) Känns nästan som att det här kommer att räcka i klädväg, iallafall till bebben kommer. Men eftersom det är så galet kul att handla finns ju risken att det blir mer ;) Nu ska jag ta tag i tvätten!



Kommentarer
Postat av: emmyg

ha en kalasbra dag!

2010-01-24 @ 11:38:30
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0