Hoho jaja

Igår var jag och fikade med Linn och Emma på Wayne´s coffee. Myspys måste jag säga, kul att ses och prata lite skit :) Baby kom och hämtade mig när han hade slutat så då åkte vi hem och åt lite. Cattis kom hit och hälsade på en sväng sen :) Hon färgade mitt huvud och så drack vi kaffe och pratade om fina kvinnor :P Eller något sånt, haha! När hon gick så duschade jag och la mig i sängen och glodde på tv :)

Imorse körde jag baby till jobbet. Sen gick jag hem och sov till 10.30. Upp, duschade och sen åkte jag och lämnade mat till my darling, han hade ingen matlåda så jag skämde bort karln och köpte med mig McDonalds åt honom. Det är han värd ;) Åkte till mormor efter det och fikade. På hemvägen åkte jag förbi ÖB och köpte klorin och två förvaringshyllor till alla kläder :) Nu sitter jag och äter läkerol och ska snart åka och hämta min älskling!! Sen ska vi hämta tapeterna till lägenheten :)

Kan meddela att lilla ungen i magen har hittat min urinblåsa som tydligen är väldigt rolig att sparka på om nätterna :P Men det gör ingenting för jag älskar den lilla klutten ändå ;)



Kommentarer
Postat av: cattis

kul att träffa dig=) mohhaha! <33

2010-01-22 @ 13:46:37
URL: http://bhuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0