Hemkommen

Var iväg med mamma förut, Hon velade ganska duktigt fram och tillbaka men tillslut köpte hon en tv och en tvhängare som man kan vrida på. Hon blev också en dammsugare rikare. Själv köpte jag en ram så jag kan sätta i lite fina bilder där sen :) Fick en tröja och ett par strumpbyxor av mamma, det tackar vi för :) Och så köpte jag en gaspatron till vår soda stream eftersom vår är slut. Baby behövde inte jobba över idag så nu ligger han i badet Med en whiskey och en kopp kaffe. Min fina man :)

Vid 19.00 ska vi till Grappa där pappa skulle bjuda oss på mat eftersom han fyller år imorgon. Det blir nog inte så långvarigt, jag jobbar 6.45-13.30 imorgon och efter det ska jag svänga förbi hyresvärden eftersom vi har hittat silverfiskar hemma ><. Vidrigt men ska se om de kan göra något åt saken. Nu ska jag snart duscha, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0