Gah!

Vad fasen här hänt med blogg.se?? Det såg helknepigt ut när jag loggade in och jag blev nästan lite rädd :O Haha menmen!

Igår kväll var jag ute och åt på Harrys med Pine, Cattis, Bo och Jenny. Det var trevligt :) Åt oxfilé som jag fick grilla själv på en sten, krångligt men det funkade. Förrätten blev någon macka med vitlök och tomat och till efterrätt tröck jag i mig vit chokladmousse med någon hjortronsylt, helt okej :) Kom hem runt halv nio och öppnade mitt paket med bebiskläder som hade kommit :) Tänkte ta kort men batterierna på kameran var slut och laddaren verkar ha kommit bort i flytten :( Men ska leta som en galning och i värsta fall får jag väl köpa en ny.

Vaknade för ca en timma sedan och har ätit lite frukost, flingor med mjölk, macka och blåbärssoppa. Ska till Camilla sen och så skulle jag behöva åka förbi jobbet och lämna in papprena om mammaledighet. Får se om jag hinner det, annars får det bli imorgon. Nu ska jag snart duscha, hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0