Första sparkarna :)

Jag kände första sparkarna i tisdags kväll, det var jättehäftigt! Låg och funderade på om det verkligen sparkade eller om det var någonting annat men nu har jag känt så varenda dag sedan dess och dessutom känns det utanpå magen också så det måste vara bebben :) Myspysigt men jag förstår inte varför h*n sätter igång när jag ska sova jämt :P Som tur är så är de inte så enorma ännu så de stör inte min sömn :)

I tisdags efter senaste inlägget åkte jag och mötte Malin, Linn och Emma :) Vi tog oss en fika på stan, kul att se er flickor igen, det är ju inte varje dag. När jag kom hem pysslade jag lite sen gick jag och la mig.

Igår var vi i gamla lägenheten och rensade HELA vindsförrådet :O Jag ljuger inte om jag säger att det var MASSOR där inne! Förstår mig inte på min man som har samlat på sig alla de där sakerna men nu är mycket borta :) Vi var tre vändor till tippen med två bilar så det blev lite skit som skulle slängas och ändå var det mycket som vi skulle spara. Men nu är det färdigt och det känns bra. Vid 14.30 åkte jag och plockade upp mamma, pappa och Daniella och vi åkte ut till farmor och farfar och firade dem. Det var mysigt men VARMT! Småkusinerna var där och de var lika söta som vanligt. Tyvätt var inte lilla Emma med men henne får jag säkert se en annan gång :) Vi åkte hem runt 17.00 och då gjorde jag inte mycket, blev mest att ta det lugnt efter dagens slit. Förresten så lagade min kära karl våran diskmasikn så nu funkar den som den ska ;)

Idag ska jag iväg till jobbcoachen klockan 11.00.. Suck! Men det är sista gången nu iallafall så det känns bra. Undrar vad arbetsförmedlingen hittar på härnäst! Efter det ska jag hämta Camilla och Alexander. Camilla ska hjälpa mig att städa, det tackar vi verkligen för. Skönt att slippa hålla på själv med allt. Men innan jag gör något annat ska jag skjutsa min syster till Vilstabacken :) Nu måste jag kila, ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: cattis

vad roooligt :) måste ses snart sandra!<3

2010-01-07 @ 20:55:32
URL: http://bhuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0