Första inlägget för i år :)

Nyårsafton var trevlig med god mat och dryck. Det tackar vi för :) Vi var hos Kristians syster som bor på andra sidan vägen bara. Spelade super mario och pratade en massa skit.

Igår gjorde vi inte så mycket vettigt. Var i affären bara :)

Idag har vi kört lite saker från gamla lägenheten till den nya så nu är det nästan bara städningen kvar :P Kristian är iväg och repar eftersom de ska spela på RAW ikväll. Jag har glott på en film och nu har jag precis tagit mig ett varmt bad för lägenheten är inte den varmaste. Ska nog börja fixa mig snart och vid 19.00 kommer babys systrar hit en stund innan vi åker till RAW. Kanske ses där? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0