Fixarfrasse

Oj vad jag har grejat idag! Och ändå är dagen inte slut :) Jag har diskat 2 gånger, städat diskbänken, tvättat, hängt tvätt, vikt tvätt, plockat undan i sovrummet, packat upp en kartong, slängt massa gamla kartonger och så har jag dessutom suttit vid datorn, ätit och duschat. Känns ganska bra att ha gjort lite nytta men ännu är det inte slut! Ska se om jag kan hitta på något mer att göra.. Imorgon ska vi försöka rensa hela vinden i gamla lägenheten och sen är det dags att börja städa eftersom det är besiktining på söndag. Men det kan nog bli bra :) Ska också hinna med att åka till farmor och farfar och fira dem, farmor fyllde i december och farfar fyller år idag, man får gratulera! Nu ska jag fixa vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0