Fika

Min dag började klockan 05.00, gäsp! Körde baby till jobbet och sen åkte jag hem och sov en stund igen. 09.15 vaknade jag och tog en dusch sen åkte jag till stan. Tänkte gå in på arbetsförmedlingen men det var så mycket folk så jag skippade det. Istället gick jag till försäkringskassan och lämnade in mitt moderskapsintyg. Åkte och hämtade Camilla och Alexander och vi åkte hem hit och fikade. Pratade och myste lite med kusinen också :) Vi åkte härifrån strax innan 14.30 och hämtade Tindra och sen körde jag hem dem. Efter det åkte jag till Lundbergs och hämtade tapetkataloger och skrev på nyckelkvittensen. Hämtade baby till 16.00 och vi åkte hem och åt falukorv och makaroner :) Händer ingenting ikväll, men det känns som att jag kommer somna tidigt. Nu ska jag göra lite nytta, Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0