En strålande dag

Idag är vädret kanon! Nästan så jag borde ta mig en promenad men vi får se vart dagen slutar :)

Vaknade för någon timma sedan och har hunnit slänga igång både tvätt och diskmaskin. Har också ätit frukost i from av havregrynsgröt, macka och blåbärssoppa ;) Så nu står jag mig nog till kvällen. Ska se om jag kan gräva fram min kameraladdare under dagen också, jag börjar sakna den.

Senare idag ska mina trummor väck :) Får 1125 för dem så det duger för mig, som ska ju ändå bort :) Och igår när jag var hos pappa så hade han hittat en bankbok som jag har letat efter i flera år så nu har jag 1400 extra där också ;) En trevlig månad :) Men bankboken går nog till bebissaker tror jag :)

Nej nu ska jag vika tvätt! Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0