En ny vecka

Hej och goddag. Jag tänkte skriva ett inlägg igår men det försvann så då blev jag purk och stängde ner bloggen.. Så jag gör ett nytt försök idag istället :)

Lördagen var helt okej med tanke på att jag traskade runt på Raw nykter med en massa fulla människor :P Haha! Var lite rädd om min mage bara men den ligger nog rätt skyddad där inne :P Vi åkte hem när baby hade spelat klart.

Gårdagen spenderades till största del i sängen. Vi vaknade ca 11.30 och då begav vi oss till Subway och köpte frukost eftersom det inte fanns ett smack hemma. Mycket mer hände inte igår förutom att vi var och handlade en sväng.

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på.. har lite disk att ta tag i och så ska jag kanske möta Carro vid 15.00. Ska ev simma med Emma också efter 16.00 men vi får se hur det blir :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0