En fartfylld dag!

Idag åkte jag och hämtade Camilla och Alexander vid 12.30. Vi begav oss mot Coop Forum. Jag som inte ens tänkte handla kom nog ut med flest saker från affären :D Haha så kan det gå. Vid 14.00 kom vi hem till dem och drack lite kaffe och så passade jag Alexander när Camilla hämtade Tindra så slapp hon släpa ut vagnen i snön. När Tindra kom hem visade hon sina Hello Kitty saker och hon bjöd oss på lite mat ;) 15.30 åkte jag och hämtade baby och vi åkte hem och åt korv med bröd :)

Vid 17.00 åkte jag och hälsade på pappa. Han ville ha hjälp med att skaffa en mailadress :P Hjälpte honom också att få fler kanaler till tvn och så fikade vi. Kom hem för ca en timma sen och har precis duschat. Ska snart mysa med baby :) God natt!


Kommentarer
Postat av: frida

fin blogg, allt bra? :)

2010-01-28 @ 20:05:18
URL: http://miwiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0