Babygalen

Jag har blivit alldeles tokig i mitt lilla huvud efter den där bebisen :P Jag vill handla precis allt jag ser men det blir ju dumt om jag gör det och dessutom känns det lite tidigt att börja handla redan. Har iallafall köpt en resesäng/skötbord på tradera som kan vara bra att ha om man ska iväg någonstans :) Det var billigt så varför inte :) Man kan också packa ihop allt i en liten väska så det tyckte jag passade bra :) Dock är det blått men det spelar ju ingen roll, både flickor och pojkar kan väl sova i en blå säng ;) Hihi!



För tillfället håller jag på och gör fläskfilé i ugn :) Hoppas det blir smaskens för jag börjar bli hungrig ;) Kristian och hans pappa håller på och spacklar i vardagsrummet och barnrummet. Själv håller jag mig undan för när finnarna sätter igång så vet man aldrig vad som händer ;)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad smidigt.. =o) Den var jättefin ju =o)

2010-01-21 @ 21:28:10
URL: http://camillaklassons.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Smidigt att ha skötbordet sådär, slipper man lägga på bänkar, bord, golv osv och smutsa ner. :)

2010-01-26 @ 15:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0