Armvärk

Nu har jag städat färdigt för idag, och ont i armarna har jag efter allt skrubbande. Jag har iallafall fått ordning på det värsta i badrummet, skurat lite köksskåp på ut- och insidan och torkat av lite fönsterlister. Känns som att jag har gjort väldigt lite med tanke på att jag var där i nästan tre timmar men allt tar ju sin lilla tid när det ska göras noga. Strax innan tolv ringde jag mor och frågade om hon bjöd på kaffe, det gjorde hon. Fick lite hamburgare där också men eftersom jag bara hade fyra kronor till parkeringsbiljetten så blev besöket inte så långvarigt. Nu är jag iallafall hemma och har precis duschat och smort in mig lite, är så himla torr i den här kylan! Ska snart fixa iordning mig och hämta min darling på jobbet :) Ikväll blir det jobb för mig så ultraljudsbilderna kanske inte kommer ut idag men håll utkik ändå :) Spännande!!

Ha en trevlig fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0