Arbeiten

Yes, det är vad jag har gjort idag. Gick upp 05.30 och duschade. Klockan 06.00 gick jag ut och skrapade rutorna på bilen och sen bar det av mot jobbet. Allt gick segt för mig idag och huvudet ville inte vara med. Ont i magen hade jag också. Slutade iallafall 13.30 och då åkte jag till Lundbergs och lämnade in tapetböckerna. Åkte vidare till mor och far och fick lite mat :) Sen körde mamma hem mig och jag tog mig ett bad. Efter det somnade jag, det är helt sjukt att jag kan vara så trött! Vet inte om jag behöver mer järntabletter än jag redan äter.. Får fråga barnmorskan nästa gång jag är där :)

Nu sitter jag och lyssnar på min älskade karl som pratar om hur köttiga kycklingbitarna är, han låter väldigt fascinerad (stavning?). Det blir alltså köttiga kycklingbitar och ris till kvällsmat :)

Måste också berätta för er att vår bebis verkar sömnlös! H*n sparkar dygnet runt och verkar aldrig sova ordentligt.. Men den klarar sig nog bra där inne bland alla ostbågar ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0