Torsdag!

Godmorgon :) Ännu en morgon sitter jag med min grötskål :D Smaskens!

Igår slutatde jag jobba 16.30. När jag åkte hem stannade jag till vid tuna park för att plocka upp Emma. Hon körde efter mig för hon hittade inte :) Vi åkte till Ica slagsta och köpte fikabröd och sen kom Linn dit också. Vi begav oss hem till mig för fika och kaffe.

Efter en stund plingade det på dörren. Det var en tele2 snubbe som pratade så fort att jag inte hörde vad han sa. Han skulle in i lägenheten och när han kom till köket frågade han om inte han fick något kaffe.. Skum snubbe. Han satt ca 5 minuter sen gick han. Han skulle komma tillbaka vid 19.00 när Kristian var hemma men han kom aldrig. hmm.. Det finns en inbrottsliga här i krokarna nu för tiden så man vet aldrig.

Vid 18.45 begav sig flickorna hem igen men innan det hann Emma spy lite :P Hon mådde inget vidare, stackarn!

Jag och baby åt lite korv på kvällskvisten. Det blev också ett bad sen låg vi i sängen och glodde på tv :)

Idag ska jag till barnmorskan 08.30 men sen har jag inga planer. Funderar på att ta en slödag, det vore väldigt skönt :) Nu ska jag äta upp min frukost och hoppa in i duschen. Ha en toppendag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0