Torsdag

Morrn morrn! Vaknade 05.20 idag av att karln min skulle upp och kissa, så då kunde jag inte somna om. Vi låg och myspyste i sängen till 06.30 och sen for han till jobbet och jag har precis ätit frukost.

Idag ska jag och mor min iväg och besikta bilen, håll tummarna ;) Efter det tänkte jag åka och handla lite, det är så mycket lugnare att handla på dagarna när det inte är så mycket folk.

Vid 15.00 ungefär kommer Jennifer hit så jag vet inte vad som händer resten av eftermiddagen/kvällen. Det visar sig :)

Ulrika: Jag mår inte så gräsligt, var mest lite fundersam över vad det kunde vara men nu när du säger det så kan det faktiskt stämma :)


Nu ska jag kila, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0