Städryck

Vid 10.00 Tänkte jag tappa upp ett bad och lägga mig och läsa men sen såg jag att det behövde dammsugas så då gjorde jag det innan badet eftersom jag blir svettig för minsta lilla nu för tiden. När jag hade dammsugit klart tänkte jag att jag lika gärna kunde damma när jag ändå höll på. Efter det såg jag alla fläckar på golvet så då satte jag igång och skura. Sen fortsatte det så, jag tvättade handfaten, gjorde rent speglarna och slängde in stolsdynorna i maskinen. Så vid 11.30 kom jag in i duschen, bättre sent än aldrig :)

Jag har ställt in lite blommor på toan också, det ser förjävligt ut men det är lite mer färg nu iallafall :P Och så hängde jag upp spegeln som stod där inne på golvet. Det blev bättre än innan och det kanske är tanken. Nu är jag hungrig! Men innan något annat ska jag nog ta mig ett fotbad :) Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0